LIVRARE
Comenzile sunt expediate doar prin curierat in orice localitate din România prin partenerii noștri Fan Courier, Sameday Courier si DPD.
Sameday Courier 24H / Fan Courier / DPD | Cost fix 24 RON* cu TVA inclus
Include următoarele servicii:
• o singură incercăre de livrare;
• fara taxa de kilometri suplimentari;
NOTA:
– Nu combinăm comenzi – În cazul în care ați efectuat mai multe comenzi succesive acestea vor fi procesate individual și va fi aplicat costul de livrare aferent.
– În cazul refuzarii coletului client costul livrării tur si retur va fi suportata de catre client. Excepție fac cazurile in care refuzul recepției este datorat coletului deteriorat.
– În cazul în care livrarea comenzii a fost refuzată sau clientul nu este disponibil pentru livrare și această se întoarce la depozit se aplică un tarif de depozitare în valoare de 10 RON (cu TVA inclus), pe comanda, pe zi calendaristică.
Timpul de livrare:
Timpul de livrare a comenzii dvs. depinde de disponibilitatea produsului in depozitele noastre sau la furnizori.
Timpul normal de livrare pentru majoritatea comenzilor este aproximativ de la 3 la 5 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii. Majoritatea comenzilor respectă acest termen de livrare. Acesta nu este un termen de livrare contractual si poate fi depasit.
Livrarea poate dura mai mult?
Da, sunt cazuri cand suntem in imposibilitatea de a livra la timp, dar aceste cazuri sunt foare rare. Intarzierea livrarii poate fi cauzată de:
• Curier – dacă acesta nu reușește sa livreze comanda dvs. la timp. In acest caz livrarea comenzii dvs. poate fi intarziata cu maxim 1-2 zile lucrătoare;
• Lipsa unui produs sau mai multe in stocul nostru sau stocul furnizorului – În acest caz veți fi informat cu privire la data de aprovizionare a stocului cu produsul in cauză in maxim 1 zi lucrătoare de la lansarea comenzii.
• Produsul sau produsele comandate nu se mai află in producție sau in stocul propriu si nu mai pot fi comandate – În acest caz comanda dvs. va fi anulată si suma aferentă reperelor in cauza va fi returnată (daca a fost platita cu cardul).
• Sărbători legale in România – În acest caz livrarea comenzii dvs. poate fi întârziată cu maxim durata sărbătorii legale;
Acceptarea bunurilor livrate:
In cazul expedierii prin curierat vă rugăm verificati integritatea coletului in prezenta reprezentantului firmei de curierat inainte de a semna pentru primire.
La livrare clientul are dreptul de a refuza coletul al carui ambalaj au fost deteriorat in timpul transportului, prezintă urme de lovituri sau este desigilat. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si trebuie întocmit un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie menționată starea coletului din momentul livrării.
Orice reclamație ulterioară cu privire la integritatea coletului nu este luată in considerare.